Splošni pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Spletno trgovinona strani www.ibmar.si upravlja podjetje Halas, d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju ponudnik oz. prodajalec). Podjetje Halas, d.o.o., posluje v skladu za Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?urlid=200661&stevilka=2566) in predpisi sprejetimi na podlagi le-tega.
Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) (http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?urlid=200498&stevilka=4288), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Z uporabo spletne strani se strinjate z navedenimi pogoji poslovanja. Ponudnik si  pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletnem mestu www.ibmar.si  kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Splošne pogoje poslovanja.
 
 
PLAČILO
 
V spletni trgovini je možno opraviti plačilo na naslednje načine:
 
- Z gotovino ob prevzemu pošiljke s strani dostavljalca (Pošta Slovenije).
 
- Po predračunu na transakcijski račun podjetja Halas, d.o.o. (ta opcija velja le za podjetja).
 
TRR: 0203 3001 8959 526
(Nova LB Ljubljana)
 
Plačilo s kreditni karticami trenutno ni možno.
 
Cene
 
Vse cene v spletni trgovini so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen če ni to drugače zapisano. Cene veljajo ob sklenitvi pogodbe oziroma ko kupec dobi sporočilo, da je naročilo potrjeno in v obdelavi. V primeru, da se cena izdelka tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil.
 
Naročila
 
Kupoprodajna pogodba (naročilo) se pošlje naročniku (kupcu) v elektronski obliki po elektronski pošti, na naslov, ki ga je naročnik navedel ob naročilu. Ponudnik si pridržuje pravico, da za potrditev naročila po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali stopi z njim v kontakt po elektronski pošti. Kopija povzetka naročila, ki ga je prejel naročnik se shrani tudi v elektronski obliki na spletnem strežniku, oz. se prenese v arhiv. Na zahtevo naročnika mu je lahko naročilo kasneje dostopno v elektronski ali trajni obliki. Ko je nakup zaključen, in izdelek odposlan, se vsaki pošiljki priloži račun s specifikacijo opravljenega nakupa, naročnika pa se po elektronski pošti obvesti, da je pošiljka oddana v dostavo. 
 
POSTOPEK NAKUPA
 
1. Vpis naročila
 
V spletni trgovini na naslovu www.ibmar.si izberete želeni izdelek in ga s klikom na gumb Dodaj v košarico dodate v košarico. V 1. koraku še enkrat pregledate artikel, ki ste ga dodali v košarico. S klikom na gumb Na blagajno se prestavite v 2. korak, kjer izpolnete polja, ki so označena z zvezdico (e- naslov, naslov dostave blaga in računa ter naslov za izstavitev računa v kolikor se razlikuje od same dostave blaga). V kolikor sta naslov dostave blaga in računa enaka, kliknete v okence pod navedenimi podatki za pošiljanje. S klikom na gumb Kliknite za izračun pošiljanja se vam izpišejo stroški dostave ter končni izračun naročila. Če želite naročilu pripisati še kakšne opombe, jih lahko zapišete v okencu Komentar k naročilu. S klikom na gumb Pregled naročila se prestavite v 3. korak, kjer vidite povzetek nakupa. S klikom na gumb Potrditev naročila, je vaš nakup zaključen.
 
Kupec lahko kadarkoli med postopkom oz. pred zaključkom nakupa spremeni količino naročenih izdelkov ali jih odstrani iz košarice. Vse spremembe se potrdijo s klikom na gumb Posodobi košarico.
 
Plačilo izdelkov ibMAR je možno le po povzetju, razen v primeru podjetij, kjer lahko izstavimo predračun, za kar nas opozorite v okencu Komentar k naročilu.
 
Pri izpolnjevanju naročila je dana avtomatska oznaka za prejemanje e- novic. Z e- novicami   ponudnik obvešča javnost o raznih akcijah in novostih. Če kupec e-obvestil ne želi prejemati, lahko oznako v okencu, "Želim prejemati obvestila o novostih in akcijskih ponubah.", odstrani.
 
V kolikor kupec želi prejemati e-novice, prejme na svoj e- naslov obvestilo ter navodila za potrditev prejemanja e- novic. E- obvestila lahko kupec kadarkoli odjavi/prijavi na povezavi:
 
2. Potrditev naročila

Po elektronski pošti se kupcu na e- naslov, ki ga je vpisal ob naročilu, pošlje potrdilo o prejemu naročila in povzetek naročila  ter geslo in uporabniško ime, s katerima kupec lahko preveri status naročil in zgodovino nakupov v rubriki Vaš račun. Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. 
 
Ponudnik si pridržuje pravico, da za potrditev naročila po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali stopi z njim v kontakt po elektronski pošti. Kopija povzetka naročila, ki ga je prejel naročnik, se shrani tudi v elektronski obliki na spletnem strežniku, oz. se prenese v arhiv. Na zahtevo naročnika mu je lahko naročilo kasneje dostopno v elektronski ali trajni obliki. 
 
3. Blago odposlano
 
Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.
 
 
Preklic naročila
 
Ko kupec prejme elektronsko obvestilo o oddanem naročilu, ima 1 uro časa, da naročilo prekliče. Obvestilo o preklicu naročila mora oddati po elektronski pošti na e- naslov narocila@ibmar.si, v katerem mora navesti številko naročila, ime in priimek kupca ter naslov kupca.
 
 
PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA
 
V primeru, da z naročenimi izdelki kupec ni zadovoljen, mu pripada pravica, da v petnajstih (15) dneh po prevzemu blaga, le-to vrne brez kakršnekoli odškodnine. Kupec je ob tem dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika na e mail narocila@ibmar.si.
 
Izdelek mora biti vrnjen nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija originalnega računa. Kupnino za vrnjene artikle vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun ali vam po dogovoru šteli kupnino kot dobropis pri naslednjem nakupu. Denar vračamo izključno na transakcijske račune in ne izplačujemo gotovine. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. V kolikor so vrnjeni izdeki poškodovani, rabljeni, brez originalne embalaže ali pa je ta poškodovana, si trgovec pridržuje, da vračilo zavrne ali pa zaračuna ustrezno odškodnino. Denar vam vrnemo takoj oziroma najkasneje v 30 dneh.
 

Ponudnik ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim pogojem poslovanja.

V primeru, da je bilo dostavljeno blago ob prevozu uničeno ali poškodovano, je kupec upravičen do zamenjave za enak izdelek. Stroške zamenjave izdelka nosi prodajalec. Kupec mora prodajalcu vrniti reklamirano blago v osmih (8) dneh ustrezno zaščiteno v primerni embalaži za pošiljanje in predhodno o tem obvestiti prodajalca na e mail narocila@ibmar.si. Kupec je dolžan pred vrnitvijo izdelka izpolniti obrazec za reklamacije, ki ga ponudnik posreduje po prejetem obvestilu o reklamaciji.

 
DOSTAVA

Dostavo blaga za spletno trgovino www.ibmar.si opravlja Pošta Slovenije. Dostava se izvrši na naslov, ki je bil naveden v naročilu v najkrajšem možnem času. V primeru, da kupca v času dobave ni doma, lahko blago osebno prevzame v najbližji poslovalnici Pošte Slovenije. Trenutno je dostava omejena na ozemlje Republike Slovenije.
 
Cena dostave do vrednosti nakupa 100 EUR je enotna za celotno Slovenijo in znaša 4,50 EUR. Pri nakupu nad 100 EUR je dostava brezplačna.  Vsi izdelki so primerno zaščiteni in skrbno zapakirani s čimer je zagotovljena varna dostava.
 
Dobavni rok
Vse slike in art printi v spletni trgovini www.ibmar.si imajo rok dobave tri (3) do petnajst (15) delovnih dni.
 
 
VAROVANJE PODATKOV IN ZASEBNOST
 
Podjetje Halas, d.o.o., spoštuje vašo zasebnost in se zavezuje, da bo osebne podatke, pridobljene preko prijave oz. registracije v spletno trgovino www.ibmar.si , varoval v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Ponudnik se zavezuje, da teh podatkov brez vaše privolitve ne bo posredoval tretji osebi oziroma jih uporabil v druge namene, razen za uspešno izvajanje storitve dostave naročenega blaga oziroma komunikacijo potrebno za uspešno izvršitev naročila ter na željo uporabnika tudi za namene obveščanja o informativnem gradivu preko elektronske pošte. Uporabnikom je na voljo vpogled v podatke, ki jih hranimo o njih, preko njihovega uporabniškega računa.
  
 
ODGOVORNOSTI

Ponudnik se trudi po svojih najboljših močeh, da bi spletno mesto vključevalo točne in ažurne informacije o izdelkih in cenah. Vendar pa ponudnik ne daje garancije ali jamstva za točnost informacij, prav tako pa ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletnega mesta.
 
Zmanjšana stopnja delovanja uporabljene tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov lahko povzroči napako na spletnem mestu. Ponudnik ni odgovoren za občasno nedelovanje strani, morebitno nepravilnost podatkov in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij ter nezmožnosti dostopa in uporabe informacij na teh spletnih straneh.
 
Podjetje Halas, d.o.o., ne prevzema nikakršne odgovornosti za kakršnokoli okvare ali napake v delovanju na vaši programski ali strojni opremi zaradi obiska spletnega mesta ponudnika.
Slike izdelkov so simbolične ter ne zagotavljajo lastnosti izdelka (barve, ostrina). Dejansko stanje izdelkov lahko odstopa od slik izdelkov na spletnem mestu.
 
 
AVTORSKA ZAŠČITA
 
Vsebina spletne trgovine www.ibmar.si , vključno s podatki, opisi izdelkov, grafično podobo, tehnologijo, slikami izdelkov ter ostalimi nenaštetimi elementi na spletnem mestu ponudnika so last podjetja Halas, d.o.o. ter zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in drugimi zakoni in uredbami avtorskega prava in jih ni dovoljeno reproducirati  ali uporabljati brez predhodnega izrecnega pisnega dovoljenja podjetja Halas, d.o.o.. ibMAR je registrirana in zaščitena blagovna znamka podjetja Halas, d.o.o. s čimer je vsaka neavtorizirana uporaba imena ali logotipa z zakonom prepovedana in kazniva.
 
 
MOREBITNI SPORI

Morebitne pritožbe strank v zvezi s spletno trgovino se lahko oddajo v elektronski obliki na e mail info@ibmar.si z oznako Zadeva: Pritožba. Ponudnik se obveže, da bo v petih (5) delovnih dneh potrdil, da je pritožbo prejel, sporočil kupcu, kako dolgo bo pritožbo obravnaval ter ga obveščal o poteku postopka.
 
Glede morebitnih sporov med strankami v zvezi s spletno trgovino, katerih ne bo možno rešiti sporazumno, se stranke dogovorijo, da bo spor reševalo pristojno sodišče v Ljubljani.
 

 

Nakup nad 100 €-

BREZPLAČNA DOSTAVA!